Ostoskorin sisältö0  tuotetta - Yhteensä 0.00 €

Toimitusehdot

Lankapuoti MariUll Oy:n toimitusehdot

Voimassa 10.3.2015 alkaen

Verkkokauppa

Lankapuoti MariUll Oy, Naavakalliontie 2 D, 02120 Espoo, y-tunnus 2676588-8, myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Manner-Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupasta siirtämällä tuotteet ostoskoriin ja ostoskorin sisältö maksetaan kassapalvelussa. Kaikki tilauksen yhteydessä antamasi asiakastiedot ovat luottamuksellisia, joita käytetään ainoastaan tilauksen toimitukseen.  Tilatessasi verkkokaupasta sitoudut kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Muistutamme vielä, että lankojen värisävyt saattavat hieman vaihdella eri tietokoneiden näyttöjen välillä, samoin kuin eri värjäyserien välillä voi olla pieniä eroja.

Maksaminen ja maksutavat

Maksu pankkipainikkeilla

Checkout maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Käytössäsi on kaikkien pankkien maksupainikkeet. Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Palvelu on maksulaitoslain siirtymäsäännöksen nojalla merkitty Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Checkout on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä palvelu.

Maksut luottokorteilla

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -korteilla. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti Netsin SSL-suojatulla maksulomakkeella. Verkkokaupalla eikä Checkout Finland Oy:llä ole pääsyä korttitietoihin eikä maksukortin tietoja tallenneta järjestelmiimme. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode -todentamispalvelut, joiden avulla kortinhaltijan henkilöllisyys todennetaan.

Verkkokauppa käyttää Checkout maksunvälityspalvelua korttimaksuissa. Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Maksukorttimaksuissa kauppa syntyy asiakkaan ja Checkout Finland Oy:n (2196606-6) välille. Checkout Finland Oy vastaa korttimaksuihin liittyvistä velvoitteista ja reklamaatioista. Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen lähetämme sähköpostiisi tilausvahvistuksen, jota varten tarvitsemme sähköpostiosoitteesi. Puhelinnumerosi tarvitaan paketin saapumisilmoitusta varten.

Toimitustavat ja -kulut

Langat toimitamme joko postitse, jolloin tilauksen postimaksu Suomeen on Smartpostina 6,90 € tai postipakettina 7,90 € tai tilauksen voi myös noutaa varastoltamme Naavakalliontie 2 D, 02120 Espoo maanantaista torstaihin 11:00 -17:00 ja perjantaisin 11-15:00 toimituskuluitta.  Yli 80 €:n tilausten toimituskulut 0 € Suomeen. Puikot, pienet tarvikkeet ja maksimissaan 200 g:n lankaerät toimitamme kirjeenä, jolloin postimaksu on 3,30 €.

Toimitusaika

Postitamme tilauksia joka arkipäivä ja tilauksesi lähtee postiin heti kun verkkomaksu on kirjautunut, kirjautuminen kestää maksutavasta riippuen 1-2 arkipäivää. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.

Peruutusoikeus ja palautusehdot

Sinulla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilauksesi 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautettavan tuotteen tulee olla avaamaton, käyttämätön ja vyötteet paikallaan. Peruutusilmoitukseen merkitään nimi, osoite, tilauspäivä, tuote.  Ilmoitus lähetään osoitteeseen lankapuoti@mariull.fi tai postitse osoitteeseemme. Palautuskustannukset on asiakkaan vastuulla.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme postikulut kattavan maksun.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on vioittunut Postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio Postiin.